lørdag 12. januar 2013

Fiasko

Det var like før jeg kastet hele middagen idag. I går var vi en tur på Safari og kjøpte torskekoteletter og rogn. Rognen var god den, men når det gjelder fisken, er det noe helt annet. Da vi hadde tatt fisken opp på tallerkene og skulle spise, viste det seg at den var skikkelig blaut. Vi måtte bruke spiseskje for å få fisken ut av skinnet. Jeg lurer på hvor gammel den er. Den må hvertfall ligget en stund i fiskedisken. Jeg er blitt skikkelig dårlig i magen, så det er noe som ikke stemmer.

Ill. foto

Neste gang skal jeg sjekke datoen fisken er trekt. Det er synd at det blir sånn når en har jobbet masse for å lage en god middag. Det er ikke SÅ ofte vi har fersk torsk til middag.

Vi tenker fremdeles på evt. kommende valp. Etter at Oscar gikk bort, har det blitt så kaldt i huset. Vi savner så lyden av små vovseføtter som høres ut som hundre føtter når de løper glade over gulvet. Jeg får mer og mer lyst på ny hund ettersom tiden går, men er desverre nødt til å ha is i magen enn så lenge...

2 kommentarer:

  1. Hva teller du ned til?

    SvarSlett
  2. Jeg teller ned til vi skal på ferie til Askersund. Pleier å ha denne nedtellingen hvert eneste år

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.