fredag 18. januar 2013

Litt shopping og nye negler

I dag ble det en tur til sentrum for å friske opp neglene. Jeg er ganske forsnøyd med resultatet. Jeg valgte å ha en liten blomsterdekor på hver ringfinger, som vanlig synes jeg det er finest med dekor på bare en finger pr hånd. Prisen på behandlingen har steget litt etter nyttår, men det er fremdeles verdt prisen. Neste måned skal jeg gå for noe litt mer dekorativt. Det jeg har lyst på, synes jeg er ganske stilig, så dere får smøre dere med tålmodighet...

Fint, ikke sant?

Etterpå tok jeg bussen til Amfi Os. Jeg var innom Kappahl på Bergen Storsenter i går og fant en jakke som jeg likte. Desverre hadde de ikke min størrelse, men de tilbød seg å ringe til Os for å høre og der hadde de en igjen. Det ble også et par bh'er. Det deilig å fornye seg litt...

Trenger bare litt tilbehør til denne jakken.
Noen som har tips om bukse og sko som
kan passe til?

Vårens farge

Søt detalj

Mens jeg satt på Storsenteret i går og ventet på bussen hjem, var jeg vitne til at en liten gutt ca. 6 år drev og kastet papir, som lå på en stand, rundt omkring MENS mammaen hans satt og såg på. Hva i helsike er det som går av sånne mødre??? Ikke plukket hun opp etter guttungen før de gikk heller. Hvor sløv kan en mor bli? Jeg satt og ventet på at hun skulle klappe i hendene. Det var bare det som manglet. Jeg sendte ganske stygge blikk i retning guttungen. Ble så irritert. Noen foreldre er dummere enn de har godt av. Hadde det vært min sønn/barnebarn, hadde jeg gitt han grei beskjed om å plukke det opp og legge det på plass MED EN ENESTE GANG. 

Jeg klarer bare ikke å forstå denne likegyldigheten...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.