mandag 7. januar 2013

Situasjonen Oscar

Det ser ikke bra ut idag. Da vi var ute på morgenskvetten, klarte han ikke å gå noe særlig. Da jeg løftet han opp, skrek han. Det samme gjorde han på badet da jeg forsøkte å tørke han forsiktig. I tillegg klynket han som et lite barn. Det gjorde at jeg begynte å gråte og har ikke stoppet siden.

Jeg trodde jeg skulle være litt tøffere når tiden hans kom, men det er jeg ikke i det hele tatt. Alt er veldig tungt akkurat nå og jeg gruer meg til kl 1730 da vi har time hos vetrinæren. Jeg må huske å ta med teppet hans. Det skal pakkes rundt han når han sovner inn

Jeg er skrekkelig sliten akkurat nå og får konstant gråteanfall. Gruer meg sånn til jeg kommer tilbake til leiligheten og ser mat og drikkeskålene til Oscar...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.