søndag 6. januar 2013

Status Oscar

Det ser dårlig ut. Han ligger fremdeles i en krok og skjelver. Han er rett og slett livredd meg. Forsøker jeg å gi han leverpostei, kryper han sammen med halen mellom beina og flytter seg et annet sted. Han kan ikke ha det sånn. Vi lurer nå på om han kanskje har hatt et drypp slik at hjernen er blitt forstyrret. Jeg har aldri gjort han noe gale, så hvorfor han er så livredd, har jeg ingen forklaring på. Han er helt ok når vi skal ut og gå. Da er han sitt gamle jeg igjen.
Han har heller ikke drukket på snart 3 dager og heller ikke spist.
I morgen skal jeg ta en telefon til dyreklinikken og forhåpentligvis får vi en time samme dagen. Da skal vi diskutere med vetrinæren om hva vi skal gjøre. Slik det ser ut nå, blir det avliving.

Det er trist, men slik er livet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.