onsdag 17. april 2013

Atter en gang

...har jeg klart å skade meg selv. Denne gangen brant jeg meg på hånden. Jeg skulle tømme kaffe fra kaffekjelen over i koppen min da lokket på kjelen falt av og jeg brant med på den varme dampen. HERREGUD så vondt det gjør. Det tok tid før jeg summet meg og fikk hånden i vann, men da var det allerede for sent. Også jeg som skal til neglesalongen på fredag og ha hånden under uv-stråler. Det kommer til å brenne som i helvete.

Jeg har fått bandasjert siden på hånden og håper at smertene gir seg ganske fort.

Ill. foto.

Det har ikke blitt noe blogging på meg de siste dagene. Jeg har holdt på med å lage domer til halskjeder. Jeg synes de er blitt så flotte. Dessverre har jeg ikke bilder enda. Det er helt umulig å fotografere disse med blitz innendørs. Jeg tenkte å fotografere dem ute i dagslys, men i dag regner det trollkjerringer ute, så jeg må bare vente, men bildene kommer.
Jeg har også holdt på med smykkeprosjekt som skal selges til "stolte rosendøler", men foreløpig er dette prosjektet hemmelig. Hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.