fredag 26. april 2013

Gedigen skuffelse

I dag fikk jeg en pakke levert på døren, som jeg ikke helt visste hvor kom fra. Det viste seg at det var brosjer som skal festes bak på smykket. For det første så var posen det lå i helt fillete. Jeg trodde først at det var jord jeg hadde fått. Så skitten var posen og for det andre, så var selve posen som brosjene lå i, enda skitnere. Det var så ille at jeg ikke ville ta i dem en gang og jeg så at inni posen var det fullt av drit.

Pakken var sendt fra Kina og jeg ble tipset om på en fb-gruppe om at denne butikken hadde akkurat de brosjene som jeg trengte. Det hadde de, men gudene vet hvilke bakterier og dyr som kunne være i disse posene. Kina er ikke kjent for sin renslighet akkurat.

Jeg kastet alle 300 brosjene i søpla og skrubbet hendene med påfølgende vask med hånd-desinfeksjonsmiddel.

Aldri om jeg kjøper fra den butikken igjen...

Aldri mer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.