søndag 28. april 2013

Brudd?

Ja, det lurer jeg litt på for tiden. Jeg har en slags "venn-inne" som det ser ut som om ikke er "inne" i det hele tatt for tiden. Jeg har lurt på hvordan vedkommende tenker for tiden. Jeg har hvertfall ikke gjort noe galt. Ikke sagt noe galt heller, så vidt jeg vet, men jeg synes hele oppførselen til denne "innen" min virker ganske så nedlatende.

Her er noe eksempler:

1. Vedkommende lot som om vedkommende ikke visste at hunden vår døde i januar enda jeg postet og blogget noe enormt om dette på det tidspunktet. Da jeg sa at hunden vår var død, lot denne personen som om vedkommende ikke visste det. Vi har vært veldig nære venner, men vedkommende har ikke vært til noe støtte i sorgprosessen min i det hele tatt.

2. Vi var fb-venner så denne personen burde vite hva som foregår. Jeg har fjernet denne personen min fra vennelisten pga vedkommendes ovenfra-og-ned holdning. Jeg har aldri mottatt noen gratulasjoner på dagen min da denne personen "glemmer" at jeg har bursdag, men blir såret hvis jeg ikke husker vedkommendes bursdag.

3. Vedkommende kan si sin mening og gjerne være nedlatende til meg, men blir "sur" hvis jeg sier min mening.

Jeg er veldig lei meg for tiden pga dette. Det er den eneste venn-innen jeg har hatt noen gang og det er veldig sårt å miste vedkommende, men er det slik denne personen ønsker å ha det, så må jeg bare akseptere det.

It's sad, but that's life...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.