torsdag 11. april 2013

BERGEN BRENNER!

Jeg er så rasende og sint at jeg går rundt meg selv. Heldigvis har jævelen som tente på disse tre brannene meldt seg for politiet. Jeg håper han/hun blir siktet for mordforsøk, blir stengt inne og grisebanket av medfanger.
Fyfaen (unnskyld uttrykket). Da jeg hørte nyheten i bilen, var det som om hjertet mitt ble revet ut. St. Jørgen Hospital brenner også. Dette er det såkalte Lepramuseet og er en svært gammel bygning og jeg har alltid følt en sterk tilknytning til stedet. Jeg ble så sjokkert at jeg begynte å grine. Det første jeg sa var "Neiiiii, ikke St. Jørgen!!!" Det var det første som datt ned i hodet mitt.

Lille Øvregate/Øvregaten brenner også.

Dette ser ut til å bli en tragedie for byen med alle trehusene, men er NRK interessert? Neida, de ofret bare noen få minutter i nyhetssendingen kl 22. Dette er typisk holdning på Østlandet; Vi på Vestlandet er visst ikke så viktig.

Avisene er ganske forvirret. I BT står det at det er en kvinne som har meldt seg, men i BA står det at det er en mann.

Kanksje det er en transvestitt....?

Bilde fra BT

Etter at jeg skrev det øverste her, viser det seg at det ER en kvinne som står bak. Det var litt merkelig sammentreff. Jeg sa nemlig til min mann at jeg aldri hadde hørt om kvinnelige pyromaner. Jeg håper navnet hennes kommer fram...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.