mandag 1. april 2013

Siste dagen

... i påsken. I dag skal vi rydde ut av boden. Den ser ut som om lynet har slått ned og det er bare mine ting som er der inne. Regner med at det ikke kommer til å bli så godt for ryggen min, men det må gjøres.

I dag blir det også trimtur. Vi hadde ikke tid til å trimme igår, så i dag skal vi gå Kvernabekkveien som er ca 6 km lang. Jeg er bare nødt til å komme igang med trimmingen. Kiloene har sneket seg på ganske så stilt og jeg har ikke fått trimmet noe særlig pga vond rygg og vond tå. Den helsikes tåen min har ikke kommet seg. Den er litt bedre, men gjør fremdeles vondt, så imorgen skal den en tur til legen. Det kan hende jeg har en infeksjon. Jeg må jo ha orden på tåen til sommeren. Da pleier jeg å bruke høyhælte sko og vil gjerne gjøre det i år også.

Beklager den dårlige kvaliteten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.