lørdag 4. mai 2013

Domer opp og i mente

Har gått igang med å lime litt domer igjen. Ser ut til at jeg får det til nå når jeg bruker smykkelimen fra Panduro. Det har enda ikke kommet blåstikk på bilden. Bank i bordet.



Her ligger det øyner, blomster, baroner og baronesser om hverandre pluss bilder som jeg nettopp har skrevet ut og som ligger og tørker. Siden jeg skriver ut på Glossy fotopapir, må de ligge i noen dager og tørke før jeg kan bruke dem.

Ett stk øye klar til å settes i innfatningen 
+ våpenskjold

Øyner type blå.

Øynene som jeg bruker er bilder av virkelige øyner. Dvs de er ikke tegnet eller malt. Blir kjempefine med domer.

Blir utrolig vakkert sammen med domene

1 stk baron med dom.
Snart klar til å klippes.

Og 1 stk baronesse klar til å klippes









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.