onsdag 1. mai 2013

Endelig 1. mai

Nå tror sikkert enkelte at det har rablet for meg, men det er ikke feiringen av arbeidets slit som jeg sikter til, MEN NÅ ER DET DEFINITIVT SLUTT PÅ VINTEREN!

Det blir varmere fremover også. På slutten av langtidsperioden, er det meldt 16 varmegrader og det skal bli fantastisk deilig, og nå går tiden fortere til vi skal på ferie. Vi skal virkelig nyte ferien i år siden det ikke blir ferie neste år siden vi blir foreldre da, men hva gjør vi ikke for våre søte små.

I går var jeg en tur til frisøren min og fylte på med mer farge. Jeg fikk vite da at hun skal slutte i salongen. Hun skal starte opp for seg selv. Det unner jeg henne, men det blir jo litt trist allikevel siden jeg har hatt henne i 6 år. Det enkleste hadde jo vært å gå til frisør i sentrum, men jeg trives så godt hos HILDES KLIPPOTEQUE og kommer til å fortsette å gå der, selv om jeg må ta 2 busser.

Det har også vært en del shopping den siste tiden. Jeg skal se om jeg kan få lagt ut bilder av lekkerbiskene som jeg har kjøpt, men jeg har en etterlysning:

Jeg er på jakt etter en slik hatt, bare i svart:

Jeg elsker denne hatten, men er litt for gammel til å bruke en rosa en, så hvis det er noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik en, hadde jeg blitt kjempeglad. Denne er fra Hennes&Mauritz, men som vanlig var jeg for sent ute til å kapre meg en.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.