søndag 26. mai 2013

Idiotiske forum...

Jeg er litt småirritert fordi et innlegg som jeg la inn på et forum ble slettet fordi de mener at jeg driver med produktreklame. Hva i svarte mener de med det??? Jeg har ALDRI  bedrevet reklame for noe som helst produkt. Innlegget gjaldt sommerens konkurranse der deltagerne kan vinne et digitalt kamera. Dette kameraet er kjøpt for mine egne surt oppsparte midler som en gave til en av mine trofaste lesere.

Som dere ser her på bloggen, så er den reklamefri. Jeg må da for svarte få lov å gi vekk et kamera som jeg har betalt for selv???

Jeg er nå bedt de slette medlemsskapet mitt. Jeg gidder ikke bruke tid og krefter på dette forumet mer...


1 kommentar:

  1. Sikker på at innlegget ikke ble slettet fordi du reklamerte for bloggen din da?

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.