torsdag 2. mai 2013

Smarte Moffeliten....

Jeg har i den senere tid holdt på med å vaske domer og innfatninger. Som jeg har skrevet tidligere, har jeg vært plaget med blåstikk når jeg skulle feste domene i disse innfatningene og forsøkte på nytt og på nytt og...

Nå ser det ut som om jeg har fått det til, men de jeg har laget nå, er kun test-smykker. Jeg vil være sikker på at bildene ikke blir blå og vil derfor ha disse liggende en måned før jeg legger dem ut for salg.
Det smarte som Moffe gjorde, skjedde mens hun holdt på å vaske lim av domene og innfatningene. Dama fant ut at det måtte jo være effektivt å bruke neglelakk-fjerner på domene. "Da løsner jo limen bedre", tenkte hun. Joda, limen løsnet den, MEN DET GJORDE DOMEN OGSÅ! Grunnen var at domene er av RESIN slik at da jeg brukte neglelakk-fjerneren, ble de matte og ubrukelige. Smart gjort, ikke sant. Fjerneren inneholder jo løsemidler og det tenkte jo ikke fjolledama på.

Jaja, en lærer så lenge en lever...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.