lørdag 31. mars 2012

Avskjedshilsen (ikke min)

Bare slapp av. Jeg har ikke tenkt å ta livet av meg. Dette gjelder en annen blogg. Jeg har fulgt denne jenten på bloggen hennes en liten stund og har vært opprørt over hva hun har formidlet. Allikevel synes jeg veldig synd i henne. Og fikk rett og slett vondt i hjertet da jeg så denne videoen.

http://nattifromheaven.myshowroom.se/hejda-varlden-avskedsmeddelande/#comment-3161

Jeg håper av hele mitt hjerte at det er noen der ute som kjenner henne og kan hjelpe henne og være hos henne. Det verste er kommentarene etter dette blogginnlegget.  En del av disse er direkte stygge. Jeg fatter ikke at folk kan lire av seg slike stygge ting til et menneske som er i krise. Det er så stygt gjort at jeg rett og slett nesten mister munn og mæle. Et menneske som forteller at de vil ta livet sitt skal ALLTID tas på alvor.
Husk det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.