torsdag 22. mars 2012

Legetime (igjen)

Hadde en ny tur til legen i dag. Han hadde gode nyheter: Skanningen som jeg var på viste ingenting. Eneste jeg hadde var en utposning på ene nyren, men dette er ikke farlig.


Jeg skal fortsette å ta prøver (lurer på om det er noen blodprøver jeg IKKE har tatt). Nå har jeg hvertfall lege-pause til 3. mai. Det føles veldig godt. Det kan bli litt mye lege-styr også.
I morgen er det tannlegen som står for tur. Når jeg er ferdig der, har jeg FRI. Da kan jeg endelig få konsentrert meg om hunden min, som nettopp er fylt 13 år. Jeg skal snart inn en tur til Rosendal for å besøke han. Han har vært hos min mor i gangske lang tid nå og jeg gru-gleder meg til å se han igjen. Jeg vet nemlig at det blir en masse jobb å stelle han. Klørne skal klippes litt og pelsen skal friseres. Pga alle legetimene som jeg har hatt siden nyttår, har jeg ikke sett han siden jul. Det skal bli godt å få han hit igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.