mandag 26. mars 2012

Veskepynt

Har laget meg en ny veskedekorasjon i dag. Kjøpte en klokke da jeg var en tur på Panduro for en god stund siden. Den har ligget ganske lenge og samlet støv uten at jeg kunne komme på hva jeg skulle bruke den til . Klokken er litt for tung til å bruke i kjede. Etter å ha tenkt vel og lenge kom jeg på at den burde bli stilig som dekorasjon på en veske. Det ble den. Det eneste som er dumt er at den ikke er vanntett, men jeg får bruke den i godvær.
Jeg festet like godt på en Prayer Box også for å få litt farge. Jeg har kun 2 igjen av disse boksene. Desverre er PerleMama sin nettbutikk nedlagt, så det er helt umulig å få tak i flere. Det var veldig trist at den ble lagt ned. De hadde utrolig mange spennende artikler til smykkelaging. Bl.a noen deler av Swarovski-krystaller, som jeg ikke har sett andre steder. Dette er andre nettbutikken som er nedlagt på under ett år. Perlementet la ned i fjor, tror jeg (tiden går så fort)


I dag skulle jeg egentlig inn til sentrum for å levere inn nøklene, men helsen strakk ikke til. Hadde litt forlkjølelse-symptomer og da blir jeg totalt slått ut. Jeg får virkelig håpe at det kun er en-dags-forkjølelse. Jeg fikk hvertfall sagt opp strømmen. Det er bra bare det...
Jeg for forsøke å komme meg til byen i morgen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.