tirsdag 13. mars 2012

Innlevert!!

Nå er vielsespapirene endelig levert inn. Det skjedde nøyaktig kl 1345. Nå må vi vente i 14 dager før vi får attesten som skal leveres til Byfogden. Jeg håper virkelig at de har ledig time den dagen vi har bestemt oss for. Nei, de som ikke er forlovere får slett ikke vite datoen. Den er hemmelig, nemlig. Tjihi...

Fikk en ny cd med Mireille Mathieu i dag. Hun har en så fantastisk stemme og tolker sangene helt nydelig. Jeg er ikke så veldig glad i de tyske sangene. De blir "a little too much", men de franske er bare SÅ fine.

Jeg husker tilbake på 80-tallet da jeg var en STOR Mireille-fan. Jeg hadde mange plater med henne. Det hadde vært skikkelig gøy å få tak i noen av disse igjen, men det ser ut som om det er vanskelig. Spesielt på CDON. Har sett at de har noen på Amazon, men jeg vet ikke om jeg tør å handle fra butikken som ligger der. Hvis det er noen som har erfaring med dette, hadde det vært fint om dere kunne fortelle meg om dette.
Jeg legger hvertfall ut noen videoer her. Håper dere liker dem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.