tirsdag 20. mars 2012

Dagen i går

Både i går og i dag har vært slitsomme. 2 netter på rad har jeg våknet opp med kraftig føling. Jeg skjønner ingenting. Det ser ut som om blodsukkeret mitt detter når jeg har spist middag. Det er jo ikke normalt??? De dagene jeg ungår å spise disse middagene går kjempefint. Det ser ut som om jeg er omvendt av alle andre. Hm...

I går fikk jeg meg hvertfall en god middag sammen med min gode venn, Michael. Jeg hadde egentlig lyst på oksestek eller lammestek, men det var bare svinestek som stod på menyen, i tillegg til det andre. Derfor ble det kjøttkaker atter en gang. Men jeg skal ikke klage. De var som vanlig skikkelig gode. Ingen overraskelse når det gjelder Lido. De har skikkelig god, norsk husmannskost.


Nå går jeg rundt og venter på at jeg skal få det nye kameraet som jeg bestilte før helgen. Er helt hjelpeløs uten. Som jeg skrev tidligere, har jeg jo speilrefleksen, men den er ikke så lett å dra med seg hvis man bare skal en kosetur i byen.
Det ble litt shopping i går også. Litt smykkedeler fra Panduro Hobby. Jeg klarte jo å kjøpe feil perler. Jeg plukket ned en pakke med offwhite voksperler i str 8 mm. Jeg tenkte også å kjøpe 10 mm i samme farge, men selv om jeg hadde bestemt meg, klarte jeg allikevel å bestemme meg for rosa 10 mm. Det var lite elegant for å si det sånn. Skulle egentlig inn til sentrum for å bytte disse, men jeg venter til torsdag. Da har jeg en legetime og kan slå 2 fluer i ett smekk...

I dag ble bildene av kjolen sendt til designeren. Det skal bli spennende å se hva hun kan få ut av disse bildene. Gleder meg helt vilt.  §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.