søndag 11. mars 2012

Laken-tips...

Søndager er dødelig kjedelige. Det er absolutt ingenting annet å gjøre enn å se på videofilmer. Det er greit nok hvis det er sol ute, da kan man hvertfall ta seg en spasertur, men eller: Nada...

Jeg fant en informativ filmsnutt på Youtube i dag. Den viser hvordan vi kan folde strekkelaken slik at det ser skikkelig ut. Det er sikkert flere en meg som har vært litt frustrert over hvordan disse lakene skulle foldes, så her er den. Se og lær.

Ellers har jeg begynt på et nytt smykke. Denne gangen et langt et. Selv er jeg ikke så glad i store smykker, men jeg trenger et til en sid genser som jeg har og disse fargene passer perfekt. Delene er kjøpt på Auds Perler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.