fredag 16. mars 2012

Dagens gjøremål

I dag er en stor dag. Jeg skal nemlig si opp bostøtten, hadde de bare svart på telefonen...
Jeg har ringt og ringt og kommer til å fortsette å ringe. Kjenner jeg det offentlige rett, skal de vel ha oppsigelsen skriftlig, på eget skjema og i 3 eksemplarer.

Når jeg er ferdig med det, er det vanlig husarbeid som står for døren. Det har ikke blitt gjort så mye disse 2 siste dagene. Onsdagen orket jeg ikke så mye, og i går gadd jeg ikke. Etterpå skal jeg klunke litt på pianoet og lage litt smykker, hvis jeg orker.
Mens jeg venter på å komme igjennom til Boligetaten, legger jeg ut et nytt bilde og noen søte videoer.
Enjoy


Jeg forsøkte å hente inn videoene, men jeg fikk bare linkene. Her er de:

Søt kattunge


Enda søtere kattunge

Og en dyktig hund som forsøker å lure eierne:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.