onsdag 28. mars 2012

Goodbye (forever)

Så er det endelig gjort. Denne dagen har jeg ventet LENGE på. Det skjedde kl 13 i dag. For en deilig opplevelse det var. Da jeg gikk ut av døren til BBB etter å ha levert nøklene, følte jeg at jeg kunne danse. Tror aldri jeg har vært så glad for å flytte noen gang (kanskje den gangen jeg flyttet fra barndomsstedet mitt...). Tenk, aldri meg skal jeg få høre djevlemusikk fra naboen, aldri høre på en krangel og aldri finne brukte heroin-sprøyter utenfor inngangsdøren min. Det har ikke helt gått opp for meg at jeg nå er definitivt flyttet, men det kommer vel litt etter litt.
Jeg får si som ungdommen: Goodbye suckers!!!

I dag ble det bestilt vielse, så nå er det i boks også. Vi fikk den datoen vi ville ha, litt sent utpå dagen, men det gjør ingenting. I morgen blir det å ringe til fotografen som vi skal ha.
Gru-gleder meg litt til bryllupet. Jeg liker ikke å være i oppmerksomhetens sentrum. Jeg sliter en god del med sosial angst, men det kommer helt sikkert til å gå fint. Min kjære og jeg er fast bestemt på at absolutt ingen andre enn forloverne skal vite hvilken dag det er på, slik at vi slipper for mye styr. Det blir jo et knøtt-lite bryllup med bare forloverne til stede + oss da, selvsagt. Egentlig så kunne vi tenkt oss å bare tatt en tur inn til byen og giftet oss der og da, men vi synes vi må ha en liten markering. Derfor blir det hvit kjole og dress.


Ellers i dag så fikk jeg meg nye sko. Liker de veldig godt og de er kjempegode på foten. Synes den gjennomsiktige hælen er gangske tøff, selv om det er litt dumt at skruene viser. Det hadde kanskje vært bedre hvis en hadde hatt litt dekor på hælen, som kunne skjule dette, men de er så gode på foten at det blåser jeg faktisk i...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.