lørdag 10. mars 2012

Dagen i går

I går var vi som sagt på et koselig besøk hos min svigerinne og tantebarna. Det er alltid koselig å komme på besøk der. Desverre blir det altfor sjelden. Jeg fikk signert forlovererklæringen så på mandag er det ingen vei tilbake. Da bærer det inn til sentrum for å registrere alle bryllupspapirene. Hehe...
Det var kos å se tantebarna igjen. Min niese har vokst sånn at hun snart er høyere enn meg. Det er rart å tenke på at hun blir 12 år til sommeren.
Har aldri likt å reise med ferger...

Pannacotta er laget av min flinke niese
Moffeliten tar seg en liten lur på veien hjem
I dag var det marinerte lammekoteletter m/potetsalat og ruccolasalat til middag. Det er nå merkelig at min kjære og jeg ikke kan holde oss borte fra mat. Fokuset vårt på slankingen er helt uteblitt. Vi MÅ bare klare å ta oss sammen igjen.
En av dagene nå skal brudekjolen fotograferes. Da vil bildene bli lagt ut her. Det er veske-designeren som skal ha et bilde slik at hun kan lage en veske som passer til kjolen. Det er bare så jobbigt å få stilt opp blitz-anlegget, men det må bare gjøres det også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.