onsdag 20. juni 2012

Bryllups-oppdatering

I går var jeg hos Madsen Søm & Design for å hente brudekjolen samt litt andre klær, som har vært til omsying og opplegging. I dag fant jeg ut at jeg skulle prøve kjolen og tilbehør. Jeg synes det blir ganske fint, men puppene mine blir gigantiske i den kjolen, siden den er veldig foret i brystpartiet, derfor lurte jeg på om jeg skulle bruke hold-in-bh. Jeg bruker til vanlig D-cup og i den kjolen ser det ut som om det er 2 pupper med føtter som kommer gående. Jeg får se...
Jakken var utrolig fin sammen med kjolen. Sammen med smykkene ble den perfekt. Swarovski og hvit pels (syntetisk. Bruker aldri ekte) er nydelig.


Nydelige detaljer i boleroen.
Kjøpt hos www.abelone.no
Pris kr 1 800,-

Frem til bryllupsdagen kommer jeg til å presentere en kontinuerlig oppdatering av været på bryllupsdagen (til høyre på bloggen). Klikk på bildet for å komme til Bergens-varselet på Yr.no. Temperaturen tar jeg ikke med da det er altfor enkelt å finne ut hvilken dag vi skal gifte oss. Hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.