søndag 10. juni 2012

FROKOST!!!

Har kost meg med en skikkelig tradisjonell søndagsfrokost i dag, samtidig som jeg har sett på Husmorfilmene (noen som husker disse?). Jeg synes disse filmene er SÅ koselige og minner om den trygge og gode barndommen jeg hadde...


Det blir litt husmor-sysler på meg i dag også. Skal fortsette der jeg slapp i går. Min kjære er på jobb, så jeg har lyst til å gjøre litt i hjemmet.
Denne uken som kommer begynner alle avtalene som jeg har før bryllupet, å strømme på. På torsdag er det legetime og på fredag er det frisør. Jeg har også bestilt frisør-time på Bystasjonen bryllupsdagen. Da blir det krølling av hår samt sminking. Har time klokken 10, så den dagen blir det full rulle. Håper dagen går fint uten noe illebefinnende. Pleier ofte å få det når jeg er stresset.

Jeg får se om jeg kan huske å puste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.