onsdag 20. juni 2012

Merkelig

Posten er merkelig av og til. Det vil si; den er totalt ubegripelig. Jeg har fått en bestilling på noen smykkedeler og var oppom Rimi i Sædalen for å sende pakken. Jeg tenkte selvsagt at jeg kunne sende denne som Smart-post med oppkrav. Dengang ei. Det gikk ikke an. Den måtte være egenemballert Norgespakke, var svaret.


For ordens skyld: Dette var ikke noe de som ekspederte meg bestemte. De ringte til Posten og fikk vite det der.
Jeg spurte om de hadde slike esker, men det eksisterte ikke.

Dette synes jeg er helt borti natta. Før fikk man kjøpt Norges-esker på Posten, men nå må man hjem og finne passende eske å putte tingene i.

I forfjamselen kom jeg til å betale porto på forskudd. Det skulle jeg jo strengt talt ikke gjøre, men både jeg og hun som ekspederte ble litt rotete i hodet. Jeg har heldigvis tatt vare på kvitteringen og håper at jeg slipper å betale en gang til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.