fredag 15. juni 2012

Frisørtur

Hadde siste finpussen hos frisøren i dag før bryllupet. Det ble farget i den fargen som jeg liker så godt, men som jeg kanskje er litt lei av... Mørk sjokoladebrun. Det gjorde godt å få stelt håret. Etterpå hadde jeg en liten tur på Oasen. Da jeg var på vei til bussen, traff jeg faktisk på kompisen min, som var på vei inn på Oasen for å handle. Det ble en liten middag og kaffe samt en koselig prat.


Min favoritt: Tropisk drøm

Nydelig, ikke sant...?

Koselig på Oasen

På bussen til Os, så jeg at min svigerinne hadde sendt meg en teksmelding om at de hadde tenkt seg en tur til byen i morgen. Det skal bli koselig å se dem. Eneste er at jeg må råtidlig opp. De som kjenner meg vet hvor uggen jeg er om morningen (hehe...), men jeg får se på det som en spennende opplevelse å stå tidlig opp for en gangs skyld.

Det kommer hvertfall til å bli en koselig dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.