tirsdag 19. juni 2012

Shopping!!!

Har at en laaaaang dag i byen i dag. Må innrømme at jeg koste meg med å shoppe. Kjøpte sminke for 1 700 kroner. Det er IKKE billig når man skal gjøre seg vakker, men det må til. Det ble diverse småplukk fra Guerlain samt en goodiebag fra samme merket.
Først og fremst var jeg i byen for å få fikset neglen på lillefingeren. De klarte å redde den, men gudhjelpe så vondt det gjorde. Det brant og svei. Jeg hadde mistet halve lillefingerneglen, så det var ikke uventet at det gjorde vondt. Jeg kjøpte meg en flaske med håndkrem, men den klarte jeg å glemme igjen i salongen. Det oppdaget jeg ikke før jeg satt på Bystasjonen og ventet på min kjære som skulle hente meg. Jeg var så dårlig i ryggen at jeg visste ikke om jeg klarte å komme meg hjem alene.
Vel, jeg måtte opp igjen på salongen for å hente flasken. Jeg var faktisk så sliten at jeg snublet flere ganger - lurer på hva folk tenkte da de såg meg.

Det var ikke min faste manikyrest som hjalp meg med neglen. Det var en annen ung dame. Skal si det var temperament i henne. Diskusjonen som hun hadde med en på telefonen mens jeg var under behandling, gikk ikke stille for seg, for å si det sånn. Det ble litt Fuck og Shit etter samtalen var slutt.

Vel, her er resultatet av dagens shopping:
Sminkefjerner, eyeliner, rouge og concealer
fra Guerlain. Håndkrem med blomsterduft fra Kinetics.
Leppestift og lippgloss fra The BodyShop.
Goodiebag med ansiktsvann og lotion fra Guerlain

Øyevipper fra Hennes&Mauritz.
Lim fra Depend

Boken jeg skal lese i Askersund
Lys rosa topp fra Stil

Innimellom alle gjøremålene var jeg oppom Lido og spiste dampet torsk. Det var godt det...

Jeg fikk også tak i gavekort, så det kommer i postkassen din en av dagene Henny. I tillegg har jeg hentet alle klærne som har vært hos sydamen.
Jeg har hvertfall fått gjort litt i dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.