onsdag 13. juni 2012

Gammelt og nytt Blogger-grensesnitt...

I dag har jeg fått beskjed om at Blogger kommer til å gå over til nytt grensesnitt om noen dager. HJELP!!! Jeg oppgraderte til nytt grensesnitt og ble så misfornøyd som det gikk an. Det nye er mye mer rotete og vanskelig å finne frem i. Heldigvis klarte jeg å komme tilbake til det gamle grensesnittet. Vil beholde dette så lenge det går an.
Hvorfor i himnelens navn forandrer de på noe som fungerer som bare juling. Facebook har samme ideen. De "forbedrer" siden, men egentlig gjør de det bare vanskeligere for brukerne. Jeg har lurt på om jeg skal gå over til en annen blogg-adresse, men jeg vil se det an en stund siden det er veldig mye stress med å opprette en ny blogg på andre adresser.

Kanskje jeg er blitt gammel siden jeg ikke liker nye ting...?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.