fredag 8. juni 2012

Ny bolero

Så har jeg bestilt ny bolero (igjen). Etter å ha forsøkt hundre-og-fjerten stykker, tror jeg at jeg har funnet den jeg skal ha. Den er spinndyr. Koster ca 1 800 kroner, men den er utrolig nydelig. Jeg skrev i forumet hos Kvinneguiden at jeg søkte etter en gul bolero, som kunne matche den gule kjolen min (Jada, jeg har kjøpt ny. Ombestemte meg. Grrmf...). Der var det en som tipset meg om å bruke en bolero av blonder, og det har jeg altså funnet nå.

Fin, ikke sant?
Senere idag skal jeg en tur på postkontoret og returnere den jeg fikk, da denne var en feilleveranse.

Dessuten har jeg et tonn med husarbeid å gjøre. Sliter veldig med å holde orden. Jeg tror det bunner i medisinen som jeg tar mot bipolar lidelse. Jeg blir ganske likegyldig når jeg tar disse tablettene og det irriterer meg. Før tok jeg hele leiligheten på en dag. Både vasking og rydding gikk unna så det suste etter. Nå sliter jeg med å få tatt f. eks skrivebordet på en dag. Har ofte tenkt at jeg har lyst til å slutte med medisinen, men det går ikke. Da blir jeg et forferdelig kvinne å være i nærheten av.

Jeg husker en episode for en god del år tilbake. Jeg klikket fullstendig etter at noen hadde tatt en tomat fra kjøleskapet mitt, så jeg vil ikke utsette menneskene rundt meg for flere slike episoder.
Etter at jeg begynte på den medisinen i 2004 fikk jeg høre at jeg var blitt mye roligere, spesielt legen min er veldig glad for dette. Han sier at jeg er blitt et helt nytt menneske og det er alltid kjekt å høre, men det går jo på bekostning av energien min.

Jeg har det hvertfall veldig godt for tiden likevel. Det er vel det viktigste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.