onsdag 6. juni 2012

Godt å være forberedt

Jeg har funnet en jakke som jeg synes er aldeles nydelig. Denne er av merket Changes by Together, et merke som jeg leitet etter i flere år. Før hadde Ellos dette merket, men de sluttet å føre det for en del år tilbake.
Jeg synes denne jakken passer ypperlig til en brud. Jeg kommer til å bruke denne over brudekjolen. Som dere alle sikkert vet, er det LENGE siden det var sommer her i Bergen, så det er godt å være på den sikre siden. Jeg har også kjøpt en paraply til brud, men den er jo laget for store brudekjoler, så den er kanskje litt for stor. Det er plass til hele selskapet under denne...


Jeg skal også en tur til sydamen igjen. Dress-buksen til min kjære må legges opp litt og jeg har en skjorte, som jeg kjøpte på HM som jeg skal se om hun kan legge opp litt på ermene. Den er mellom 10 og 20 cm for lange på ermene.
Jeg venter også på 2 bukser fra LaRedoute. Jeg håper VIRKELIG at jeg får disse ganske raskt. De må legges opp før ferien og det kan bli VELDIG knapt med tid. Jeg får håpe at LR er rask i vendingen og får disse buksene avgårde med en gang...


Det er ikke sikkert den kan legges opp siden det er så mye mønster, men jeg krysser fingrene...

For de som trenger litt søm. Her er kontakt-informasjon. Denne damen er veldig flink, bare så det er sagt. Butikken heter Madsen Søm og Design

http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/madsen_soem_og_design/1972705642.htm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.