mandag 18. november 2013

Gode dufter

Jeg har shoppet litt hos Yves Rocher den siste tiden. Jeg elsker disse produktene og de er ikke dyretestet, så det er et stort pluss. Dette er fantastiske dufter og jeg kan varmt anbefale disse.


Nr 1. Er fra serien Jardins du Monde. Denne dusjsåpen heter Indian Cotton Flower. Duften er varm og snor seg rundt deg i dusjen. I tillegg til den gode duften, merker jeg at huden blir glattere og mykere etter å ha brukt denne. Nå venter jeg bare på at denne dufte skal komme som parfyme.

Karakter:

Duft + + + + +

Konsistens + + + + +

Mykgjørende + + + +

Pris + + + + +

Nr 2 Er en dusjkrem fra serien Mucuet en Fleurs. Dette er også en god dusjsåpe, men ikke så mykgjørende som den ovenfor. Navnet på denne er så enkelt som Lily of The Valley og, som navnet sier, er duften av denne fremragende. Bruker man denne i dusjen, føler man at man er i skogen en varm vårdag. Bruk denne sammen med bodylotion av samme navn og folk kommer til å følge etter deg på gaten pga blomsterduften.

Duft + + + + +

Konsistens + + +

Mykgjørende + +

Pris + + + + +

Nr 3 Er parfymen ved det enkle navn Nature. Denne har en lett og fin skogsduft og er super å bruke om våren/sommeren. Duften er svevende. Jeg bruker denne definisjonen fordi den er så lett. Jeg kjøpte denne parfymen første gang i 1985 og har fortsatt med å kjøpe den etterhvert som flaskene ble tomme.

Duft + + + + +

Konsistens -

Mykgjørende -

Duftnoter Mandarin, Mynte, Daphne, Liljekonvall, Sedertre

Pris + + + + +

Nr 4 Er parfyme fra samme serien som Lily of The Valley dusjsåpen. Denne parfymen synes jeg faktisk blir litt sterk. Bruk veeeldig lite av den. Jeg anbefaler faktisk at du dusjer en sprut ut i rommet og så "går inn" i parfymen. Da fordeler den seg fint over kroppen.
Jeg liker likevel denne parfymen veldig godt, men som sagt, jeg bruker den med forsiktighet.

Duft + + +

Konsistens -

Mykgjørende -

Pris + + + + +

Nr 5 Denne parfymen er fantastisk. Den har navnet Syrin og dufter akkurat som en syrinbusk om våren. Denne kan, som nr 4, også være litt sterk, men det får bare stå sin prøve, den er deilig uansett. I denne serien som heter Un Matin au Jardin får du også dusjsåpe og bodylotion. Hvis du liker syrin, men er litt redd for å dufte for sterkt, anbefaler jeg deg å kjøpe dusjsåpen og bodylotion. Da vil du få en diskret duft som holder seg lenge.

Duft + + + + +

Konsistens -

Mykgjørende -

Pris + + + + +

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.