lørdag 30. november 2013

Kaos på bloggen

Ja, sånn kan det gå når en skal begynne å fikse på layout'en på bloggen midt på natten. Jeg har i lengre tid irritert meg over de hvite rammene med skygger som er rundt bildene som jeg legger ut her. Tøtta fikk da den glimrende ideen at hun skulle fikse litt på HTML-kodene. Som sagt, så gjort.

Etter å ha leitet litt rundt på nettet etter en god beskrivelse, gikk hun igang. Koden ble funnet og limt på plass. "Ok", tenkte hun. "Det var det", trodde hun.

Saken er bare den at da hun var ferdig med dette, fant hun ut at hun skulle fikse litt på utseendet på bloggen. Hun klikket på "Vis Klassisk Mal" og gikk inn dit for å begynne arbeidet. Problemet var bare at da endret hele bloggen utseendet og til sin gru så hun at det utseendet som bloggen hadde, var borte og en standard mal hadde overtatt. Det var ikke mulig å finne ut hvilken skrifttype/størrelse hun hadde brukt på de ulike modulene. Fargene på teksten hadde hun glemt og størrelsen på sidefeltet kunne hun heller ikke huske.

Akkurat da hadde hun veldig lyst til å krype under skrivebordet og synes veldig synd på seg selv.

Jaja, hun får trøste seg med at det ble en våkenatt og at hun nok skal klare å få utseendet på bloggen tilbake slike den var.

Hvis dere, kjære lesere ser hva som ikke stemmer med det nåværende utseendet i forhold til det gamle, setter jeg pris på om dere ville gi meg et ord.

God morgen forresten


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.