mandag 4. november 2013

Ny FB-side

Da har jeg åpnet en ny side på Facebook. Fra tidligere har jeg Moffelitens Verden og nå har altså Smykkeskrine blitt lagt til i samlingen.

https://www.facebook.com/pages/Smykkeskrinet/209329805915433?fref=ts


Dette er en side for oss som liker å lage smykker og denne siden er laget for at smykkelagere skal kunne legge ut bilder av smykkene som de har laget samt og gi/få kritikk. Jeg gleder meg utrolig til å se hva folk har laget og det skal bli spennende å se om det blir noe aktivitet på siden.

Nå kjenner jeg ikke så veldig mange smykkelagere, men håper at mange liker siden likevel.


Smykkeklubb?
Jeg går fremdeles og leker med tanke om å starte opp en smykkeklubb her i Bergen. Problemet er at jeg kjenner jo ingen! Og jeg kjenner selvsagt absolutt ingen som driver med smykkelaging her i Bergen.

Jeg har gått lenge og lekt med ideen og skulle så gjerne få det til. Det hadde vært så gøy å inspirere og hjelpe hverandre. Det finnes jo strikkekafeer så hvorfor ikke en smykkeklubb.

Hvis noen kjenner noen som bor i Bergens-distriktet og som driver med smykkelaging, kan dere jo kanskje tipse dem om dette...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.