lørdag 30. november 2013

Lei meg...

Dette ble en forferdelig dum dag. Vi er dårlige i dag, både min mann og jeg. Som jeg skrev i forrige innlegg har jeg ikke sovet inatt og kjenner nå effekten av dette. Jeg er så inni granskauen svimmel. Hver gang jeg snur meg, føles det som om hodet henger etter. Jeg har sovet et par timer nå, men svimmelheten er der enda.

Det kan være at jeg muligens gjorde en tabbe da jeg tok medisinen i dag. Jeg bruker å ta en blodtrykkstablett om kvelden, men det kan hende jeg har tatt en i dag tidlig også. Det hender av og til at noen tabletter havner i feil rom i dosetten, selv om jeg gjør det jeg kan for å unngå det. Jeg har i utgangspunktet lavt blodtrykk, men må ta denne medisinen for å beskytte nyrene mine.

Det ble derfor ingen lysfest på oss i dag. Vi som hadde gledet oss sånn og planlagt at vi skulle ha en romantisk dag/kveld i sentrum. Jaja, sånn er det. Det blir vel en lysfest til neste år, så vi får se frem mot denne.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.