fredag 29. november 2013

Premiene i Julekonkurransen

Jeg lovet at jeg skulle legge ut bilder av premiene på søndag, men jeg velger å gjøre det nå. Siden bloggere har plikt på seg til å opplyse om at slike konkurranser er sponset, hvis de er det, velger jeg å gjøre omvendt. 

Denne konkurransen er IKKE sponset. Premiene kommer fra min egen lommebok og jeg gjør dette for å takke dere for at dere er mine lesere.

Så til premiene. Vi starter med 3. premie.

Som 3. premie får du en deilig dusjsåpe
og deodorant med duft av bomullsblomst fra India
Denne duften er myk og avslappende.
Du får også en fin toalettveske i lilla fløyel.

2. premie 
Er en toalettveske i svart fløyel
og dusjsåpe og bodylotion med duft av syrin.
Dette er også en av mine absolutte favoritter
og det dufter av VÅR!

Så er det den store 1. premien. Nemlig

Nemlig en flott 8" digital fotoramme fra Rollei
til en verdi av kr 700,-

Selv har jeg veldig god erfaring med dette merket når det gjelder rammer. Kameraene er en annen sak.

Håper disse premiene vil falle i smak.

For English readers: please mark the text and copy it into Google Translator. 

Unfortunately, this competition is only available in Norway.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.