tirsdag 26. november 2013

Tåpelige Moffe

Det er vel det rette ordet å bruke på meg akkurat nå. Jeg har ikke sovet i det hele tatt i natt takket være mitt intelligente inntak av kaffe samt 2 paracet med koffein like før leggetid. Jeg hadde vondt i hodet og tenkte ikke over at de smertestillende inneholdt et oppkvikkende middel. Akkurat nå svir det godt bak øyelokkene, men jeg får ikke sove.

Jeg har hvertfall ordnet en overraskelse til jul. Hva det er, får dere vente litt med å se. Jeg tror hvertfall at det skal bli veldig fint og håper min kjære også synes det. Nei, det er ikke en julegave, eller forresten, det er på en måte det, men ikke slik som dere tror. Jeg vet heller ikke om jeg rekker det før jul da jeg både skal ta øyebryn og negler, men men, time vill shåv, som man sier.

Jeg haaater å ikke få sove. Jeg blir så utspilt resten av dagen og går nærmest i svime fordi jeg blir så trett og kvalm. Hele kroppen er ustabil og det er blodsukker-nivået mitt også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.