onsdag 27. november 2013

Rydde rydde, rive seg i håret, rydde rydde

Rydding er visst en kontinuerlig prossess. Både min man og jeg er noen uforbeholdte rotere. Vi er kun 2 stykker i denne familien, men vi får det til å se ut som om vi har x-antall barn. Jeg skjønner ikke hvordan det går an jeg. Jeg er sikker på at om vi hadde bodd i et hus på 600 kv, hadde vi også klart å rote ned dette huset også.

Jeg er nå iferd med å få skikkelig orden her, slik at vi kan få opp julepynten på lørdag. Det er noe som jeg gleder meg til hvert år. Vi har så masse fin julepynt som vi gleder oss til å få opp. Juletreet har vi bestemt SKAL på plass rundt den 15. og det skal være ferdig pyntet etter noen dager. Hvert år kjøper jeg litt julepynt/juletrepynt. I år har vi bare råd til en ting og det har jeg bestemt oss for skal bli en hvit julenisse som skal stå ved siden av juletreet.

Uti desember skal vi har en førjulsmiddag med inviterte, så det skal bli koselig. Jeg er allerede begynt å tenke på hva jeg skal lage. Har veldig lyst til å lage lutefisk, men har veldig prestasjonsangst for akkurat denne retten, så det spørs. Det blir muligens kalkun, vi får se.


2 kommentarer:

  1. Gleder meg til konkurransen jeg. Kan du ikke vise premiene?

    SvarSlett
  2. Så koselg. Jeg gleder meg også. Er kjempespent på hvem som kommer til å vinne i år.
    Jeg skal vise premiene, men det blir ikke før til helgen, så du får smøre deg med tålmodighet litt til. §:o)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.