torsdag 7. november 2013

Hvilke negler skal jeg velge? Vinn premie

Allerede nå har jeg funnet frem bilder av jule-stelte negler. Jeg skal ta bildene med meg til salongen nå i november for å diskutere med manikyristen min, Paulina, hva som kan passe. Jeg klarer ikke helt å velge selv, så jeg håper hun vil hjelpe meg.

Det er jo altfor tidlig å få juleneglene på plass allerede nå, men jeg skal bestille ny time for desember den dagen og det må jo settes av tid til å gjøre dette også.

Det jeg lurer på nå, er hvilke negler dere synes er finest. Håper dere kan hjelpe meg med å bestemme meg, siden jeg bare har tenkt å ta med 2 bilder til salongen.

Bilde1

 Bilde 2

 Bilde 3

 Bilde4

Bilde 5

 Bilde 6

 Bilde 7

Nå blir kankskje ikke neglene akkurat slik som på bildene, men de blir hvertfall noe liknende.

De som er med og stemmer,
får 1 stemme hver i julekonkurransen,
som starter 1. søndag i advent.

Du kan svare på mail hvis du heller vil det. Mailadressen ligger under "Kontakt"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.