onsdag 21. mai 2014

Gone White


Så har jeg omsider fått "mast" meg til hvite negler, dog med et lett snev av glitter. Da Aurora la på den hvite neglelakken skjønte jeg hvorfor de på salongen var skeptisk til å legge denne fargen. Det var rett og slett ikke pent så lenge det ikke var dekor på, men hvit det skulle jeg ha. Da hun la på glitteret etterpå, ble det aldeles nyyyydelig og jeg elsker de nye neglene mine. Jeg har fremdeles Almond-formen, synes den er så fin og får hendene (og neglene) til å se ekstra lange og delikate ut.

De er mye penere i virkeligheten
Det er ikke så lett å få det til å glitre når man fotograferer...
Til ferien skal jeg gå for franske med hvite blomster. Jeg har alltid vært glad i lyse farger og da spesielt hvitt. Jeg tror fransk med hvite blomster kommer til å bli kjempelekkert.

Dagen i dag begynte deilig. Det var over 22 grader ute tidlig i dag og jeg satt meg ut for å nyte en kopp te og en god bok før jeg måtte kaste meg i dusjen og etterfulgt av sminking. Det var fantastisk ute. Deilig, deilig føhnvind. Jeg har aldri lyst til å gjøre noe som helst når vi en sjelden gang får oppleve denne fantastiske vinden. Jeg vil bare ut og gå og aldri gå inn igjen...
Dessverre så varte ikke dette lengre. Jeg hadde lagt frem paraplyen før jeg skulle dra, men glemte selvsagt å legge den i vesken. Typisk meg. Da jeg var ferdig i salongen, striregnet det. Jeg løp det jeg kunne mellom dråpene og kastet meg inn hos The Body Shop. Heldigvis hadde de noen få paraplyer igjen, så jeg grabbet bare tak i en og betalte den. Uansett så nekter jeg å bli våt. Har jeg ingen paraply med meg, kjøper jeg meg en. Enkelt og greit.

Nå har jeg dusjet og gjort meg klar for natten. Skal til kontroll hos legen imorgen og jeg er veldig spent på hvordan kroppen min har det.

Vi blogges...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.