lørdag 31. mai 2014

Hjemme igjen

Åh så godt det er å være hjemme igjen. Nå kan jeg  endelig slappe av. Av grunner som bare jeg vet, har jeg en tendens til å gå på tåhev og spenne musklene når jeg er i Rosendal. Det virker som om jeg er klar til strid. Resultatet blir at jeg blir utrolig trett og da jeg kom hjem i går kveld, sovnet jeg kl 21 og våknet ikke før kl 12 i dag formiddag. Det gjorde utrolig godt å sove så lenge. Jeg trengte det virkelig.

Selv om stuen ser ut som om lynet har slått ned pga at vi var nødt til å flytte opp alt som er i boden pga av denne ammoniakk-stanken, var det allikevel godt å komme hjem. Nå er de begynt å undersøke hvor lukten kommer fra og forsøker å gjøre noe med det. Det ser ut som om det kun er i boden vår, men vi har ikke lagret noe som skulle gi lukt. Vi går nå gjennom alle kassene for å se om det kan ha lurt seg nedi et eller annet, men vi finner ingenting. Det lukter heller ikke noe av det vi har tatt opp, så hva og hvorfor det er slik stank, skjønner vi ikke, men vi håper vi får en ordning på det så snart som mulig. Helst før vi drar på ferie...


Ha en fin lørdagskveld alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.