torsdag 29. mai 2014

Snakker om rettskriving...


Herlighet altså. Jeg leste nettopp gjennom et innlegg som jeg nylig skrev og så til min forferdelse at jeg har skrevet flere ord feil. Slik går det når man skriver så fort at hjernen ikke henger med. En skulle tro at jeg, som setter rettskriving og korrekt språk veldig høyt, holdt meg for god til å skrive feil, men dengang ei.

Jeg får rett og slett oppfordre dere, kjære lesere, til å gi meg beskjed når jeg har skrevet feil, eller kanskje jeg skal ha det som en konkurranse til jul...?



Dagen i dag
Har vært utrolig bra, selv om jeg tellet 5 vannblemmer pga at jeg gikk tur i pumps. Glemte jo helt å ta med fornuftige sko. Jeg fikk tatt litt flere bilder, så disse kommer i morgen en gang.

Jeg savner min kjære ektemann spesielt mye i kveld. Vi snakket så vidt sammen på telefonen i kveld, men det meste har gått på chatten på Facebook. Linjene til Netcom er nede der vi bor og derfor går det ikke an å snakke sammen pr telefon. Dette har vart i en halv uke nå og det ser ut til at det vil gå lang tid før de klarer å fikse feilen. Faren er jo at en ikke får kontakt med nødnumrene hvis en har behov for det. Jeg er glad jeg har Telenor og kommer ikke til å skifte selskap.

Nå skal jeg straks gå i bysselallen så vi blogges i morgen. Klem fra en trett Moffeliten

(Nå klarte jeg å skrive uten feil. Gjorde jeg ikke...?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.