søndag 3. august 2014

Grumpy Moffe

I dag har jeg virkelig en grumpy dag. Jeg er sur og alt som skjer, både på fb og andre steder irriterer meg. Jeg vil helst finne på faenskap og bare tømme utav meg alt gørret og hatet som jeg føler idag. Jeg er lei idioter og folk som hele tiden prøver å manipulere meg til å gjøre noe som de selv mener at jeg burde gjøre og det kan få meg til å gå fra konseptene om ikke så lenge.

Jeg haaater folk som maser og som ikke klarer å innse at jeg gjør mine egne valg og hele tiden forteller meg hvor kald, kynisk, følelsesløs og frekk jeg er. Mener de det, skal de også få se hvordan jeg kan være når jeg tordner.

Den siste tiden har det vært veldig mye masing. Både når det gjelder livsstilen min, neglene mine, maten jeg spiser, meningene mine og måten jeg behandler folk på. Jeg behandler folk på den måten som de opptrer overfor meg og er de frekke mot meg og har en ovenfra og ned holdning, får de samme holdningen tilbake.

Folk må forstå at handling = konsekvens. Jeg nekter å ikke bli respektert og har nå kommet til det standpunktet at respekterer de ikke mitt liv, trenger de ikke å være i livet mitt. Det er MITT liv og MIN kropp og det er MITT valg hvordan jeg skal behandle den og fore den.


Det er så sant som det er sagt. Jeg nekter å la folk blande seg inn i livet mitt og fortelle meg hva jeg bør gjøre. Spesielt slankekuren har fått mye pepper. Jeg har fått diverse mail fra folk som bare er ute etter å drite seg loddrett ut.

Hvis ikke dere har oppdaget det:

Jeg vet at jeg spiser for lite og jeg vet at det ikke er sunt, men jeg vet også at det er MIN kropp og jeg vet hva den tåler og jeg gidder ikke holde på med å krype og be om unnskyldning for livsstilen min.

Nå skulle jeg ta noen screenshots av alt peset jeg har fått de siste dagene også kommer jeg ikke inn på epost-kontoen som er knyttet opp mot bloggen. Får hele tiden beskjed om å bekrefte ditt og bekrefte datt og det gidder jeg bare ikke. Har forsøkt 100 ganger nå, men faenskapet virker ikke.

Nå gir jeg meg for ikveld før jeg knuser maskinen. God natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.