torsdag 21. august 2014

Litt nytt

Nå nærmer høsten seg med stormskritt, selv om det er meldt 18 varmegrader uti perioden. Dette er siste uken Moffelitens Sommerverden er på internett. Til helgen skiftes headeren ut til fordel for høstlooken. Dagen etter fødselsdagen min begynner høsten for min del og da hjelper det ikke hvor varmt det enn er. Høst er det likefullt.

Ok. Fra det ene til det andre. 

På tirsdag var jeg til min flinke kiropraktor Ingrid hos IBedre Helse, for å bli satt på plass atter en gang. Jeg sklir utpå hele tiden nå og trenger en justering på nakke, rygg og skuldre. Hun klarer å samle meg opp hver eneste gang.
Mens jeg satt på venterommet, hørte jeg en intens barnegråt som gikk rett i hjertet mitt og jeg tenkte "stakkars liten, så vondt hun må ha". Jeg trodde hun slet med kolikk-smerter, men det viste seg at hun var inne til behandling fordi hun hadde fått en nakkeskade under fødselen. Behandlingen gjorde nok ikke vondt. Jeg vil tro at hun gråt fordi hun syntes det var litt skummelt. Klart det er en skremmende opplevelse for en sånn liten kropp at voksne strekker litt og masserer. Hun hadde ikke vondt etterpå. Hun fikk litt melk hos mammaen sin og sovnet.

Jeg trodde det var en baby som lå og gråt og ventet på mammaen som var inne til behandling og det var like før jeg reiste meg og tilbød meg å bære rundt på den lille, siden hun hadde så vondt, men heldigvis klarte jeg å ta meg isammen.

Som regel er barnegråt forferdelig irriterende, men når de er så små og nye, går gråten rett i hjertet på en. Det var nok et babysavn som gjorde at jeg reagerte så sterkt.

Jaja, nå tyter jeg. NÅ skal jeg gå over til innkjøpene...

Det ble litt denne gangen også. Bl a ny jakke og genser. Jeg beklager at bildene er litt rare. Det skyldes at jeg har tatt disse bildene med mobilkameraet. Klærne er ikke så store som de ser ut...

Ring 925s
Glitter
Klokke med svart skive
CMYK
Spasersko
Mani
Genser Holly & Whyte
Lindex
Jakke Holly & Whyte
Lindex
Selvlagde armbånd
Kumihimo
Sånn. Det var det. Neste måned kommer det vel mer, regner jeg med.

Kremt kremt...