onsdag 27. august 2014

Litt Informasjon om Bloggen

Her kommer litt informasjon vedr. bloggen.

Jeg har endret måten dere kan kontakte meg på. Tidligere hadde jeg et "Kontakt Meg"-felt til høyre for innleggene. Dette er nå fjernet av den enkle grunn at jeg har fått vite at dere har sendt meg henvendelser som dere ikke har fått svar på.

Jeg vet ikke hva som er galt med dette feltet. Jeg forsøkte selv å sende en melding, uten at meldingen ble mottatt på den registrerte e-postkontoen. Derfor er dette feltet fjernet.

Dette feltet er erstattet med en fane med samme navn. Har dere forespørsler om diverse, markerer dere bare mail-adressen. Går inn på epost-kontoen deres og trykker "lim inn" der dere skal skrive mottakers email.

Kommentarfeltet under innleggene er nå tilbake, så hvis du vil kommentere der, er det bare å trykke på "kommentarer", skrive kommentaren din og velge om du vil være anonym eller bruke et navn. Da vil du få opp et felt som inneholder noen tegn som du skal skrive i feltet under og etter at du har gjort det, er det bare å klikke "send", eller "post", eller hva som nå dukker opp etter at du er ferdig.

Jeg beklager at jeg ikke har svart tilbake på evt. forespørsler, men jeg håper at dette vil være en bedre løsning.

Jeg er IKKE flink å forklare, men jeg håper at denne infoen er noenlunde forståelig...

5 kommentarer:

  1. Her må jeg inn å lese litt mer en dag jeg har bedre tid.
    Du har så mange flotte blomster"ranker" på innleggene dine.
    Håper det er greit at jeg kopierer noen av de.
    Flotte å bruke på brevark og lignende.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt iorden at du låner dem. Jeg har tyvlånt på internett, så ingen av disse er mine.

      Velkommen tilbake. Håper du finner innlegg som du liker §:o)

      Slett
  2. Nydelige smykker du har laget :) Forsøkte å kommentere innlegget ditt, men fant ikke ut av hvor jeg kunne kommentere. Fine var de ihvertfall! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Jeg har hatt litt problemer med enkelte kommentarer og valgte å fjerne kommentarfeltet en stund. Nå er det tilbake, men det går dessverre ikke an å kommentere på gamle innlegg. §:o)

      Slett
  3. Besøk gjerne Moffelitens Verden på facebook. Der ligger det flere smykker §:o)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.