torsdag 28. august 2014

Smykker med attitude og noen til...

Da er smykkelagingen oppe og går igjen. Foreløpig er Eplabutikken min stengt. Jeg har ikke hatt tid til å vedlikeholde den. Jeg har heller valgt å lage noen smykker som jeg nå har for salg.

Attitude-smykkene har jeg nettopp begynt å lage. Hvis du har et sitat som du kunne tenke deg å ha i et smykke, lager jeg dette for deg. Bestillingsvarer har en leveringstid på ca 2 uker.

Alle smykkene kommer med valgfrie lengder

42 cm, 45 cm, 50 cm, 60 cm og 70 cm.

Du oppgir ønsket lengde i bestillingen.

Ønsker du smykke levert i en håndlaget gaveeske, kommer det kr 50,- i tillegg.

Attitude #1
Sølvfarget
Str 30mm
Svart skinnsnor
kr 120,- inkl. porto
Attitude #2
Sølvfarget
Str 30mm
Svart skinnsnor
kr 120,- inkl. porto
Pink Rose
Gullfarget
Str 25 mm
kr 120,- inkl. porto
Blue Garden Small
Gullfarget
Str 25mm
kr 120,- inkl porto
Rose and Lilly of The Valley
Sølvfarget
Str 20mm
kr 120,- inkl. porto

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.