mandag 17. november 2014

Argyle Nails

I dag ble det engelsk stil på neglene mine. Mønsteret heter Argyle og er et av mine favorittmønstre. Neglene er hvite med svart print og jeg eeeelsker dem (no surprise). Jeg er jo alltid fornøyd når jeg går fra salongen.

Amper
Da jeg var ferdig i salongen, tok jeg meg en tur rundt i sentrum for å vindushoppe litt julegaver. Jeg fant heldigvis noen som kan egne seg som julegave til min niese. Nevøren min har vi allerede kjøpt julegave til. Vi har bestemt oss for å være helt ferdig med julegavene innen 1. desember og det håper jeg vi klarer fordi i desember skal vi handle julegaver for min mor.

Jeg liker veldig godt å kjøpe julegaver og hvertfall når jeg har god tid. Dessverre merker jeg at jeg ikke har så mye krefter når det gjelder å traske rundt i byen. Jeg blir grådig fort trett og da kan jeg bli ganske så amper mot de rundt meg.

Spesielt selgere, tiggere og folk som skal verve deg i hytt og pine. Først var det Megafon-selgere. De selger jo dette bladet for å klare seg i hverdagen og jeg har ingenting imot dem og kjøper gjerne et blad i ny og ne, men når du har 4 stykker som har spurt deg i tillegg til Folk er Folk-selgerne, blir du litt lei av å måtte avvise folk.

Så har vi jo tiggerne, hadde de bare sittet i ro, men neida. De skal gå etter deg og riste den forbaska koppen oppi ansiktet ditt. Etter å ha blitt plaget av flere tiggere, begynte Moffeliten å frese. Hun var på god vei til klikke helt og freste noen ukvemsord til den siste tiggeren.

I tillegg til dette, ble jeg møtt av 2 lag med selgere/ververe ved Smålungeren. Da var jeg så oppgitt at jeg bare ristet på hodet og gikk mot Bystasjonen. Det får da være grenser. En bytur skal være en hyggelig opplevelse. Istedet får du hodepine av å riste på hodet hele tiden.

Jeg var så trett da jeg ventet på bussen at jeg klarte å sette meg på feil buss. Det er det nok bare Moffelitens som klarer da dette er helt i hennes stil.

Det var godt å komme hjem og slappe av. Det var 2 hentelapper til meg, men jeg må skuffe dere som venter på de hvite revene. De har ikke dukket opp. Dette skal jeg fortelle mer om når jeg har fått snakket med de rette instansene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.