torsdag 20. november 2014

Posten fornekter seg ikke

Var på telefonen med Posten i dag og jeg er ikke overrasket over frekkheten og ansvarsfraskrivelsen til denne bedriften. Jeg har jo gått og ventet på denne pakken med hvite lampwork rever, som ikke har dukket opp. Jeg skrev en mail til Posten for 3 dager siden som de ikke har brydd seg med å svare på og i dag ringte jeg.

Jeg visste ikke helt om jeg hørte det jeg hørte, men for meg hørtes det ut som om Posten faktisk mente at den kinesisk posten kan ha jukset ved at de ikke har sendt pakken videre og bare har sittet og tastet inn trackingen selv. Noe de selvsagt ikke sa, men det var slik jeg forstod det.

Jeg velger å tro på denne opplysningen
Ikke denne...
Etter tidligere opplevelser med Posten, velger jeg faktisk å tro på PPBYB, som er det kinesiske trackingsystemet istedet for de norske.

Jeg orker ikke stresse mer med denne saken og har gitt den opp.

Lys i tunnellen
Nå er det allikevel håp om at jeg kan få disse revene innen kort tid. I dag fikk jeg fakturaen fra den andre leverandøren. Denne er nå betalt og jeg håper at jeg vil ha revene i hus innen 14 dager hvis leverandøren gjør jobben sin og sender pakken med DHL.

Jeg har vært litt sliten den siste uken pga alt dette og stresset har ikke lagt seg enda, men som sagt er det nå et ørlite håp om at jeg kan hjelpe dere, kjære kunder allikevel.

Det er håp i manglende håp...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.