fredag 21. november 2014

Lykkelige Omstendigheter

Nå er jeg glad og lettet nå. Revene har endelig ankommet og det var riktig det jeg trodde. Det var nemlig det kinesiske postsystemet som stemte.

Jeg bestilte jo 20 rever fra en annen leverandør og de er allerede på vei med DHL. Nå blir jeg altså sittende med 20 ekstra rever, så det vil nok bli en DBN runde igjen til neste år.

Julegaver
I dag har jeg sittet og limt julegaver. Jeg fant ut at jeg ville lage noen i tillegg til de vi har kjøpt. Det eneste jeg kan si, er at det ikke er smykker som jeg holder på med. Det er noe helt annet, men jeg kommer til å legge ut bilder av disse i romjulen. Det er jo ikke vits i å røpe gaven før mottakeren har fått den.
Vi har nå fått 6 av 7 julegaver i hus, som er fra oss, men vi skal også kjøpe fra mor, så totalt blir det 11 gaver vi må kaste oss over. Det er jo koselig det også, men nå spøker det alvorlig for at jeg skal klare å få huset pyntet til advent. Jeg har revene som skal lages til, alle smykkene skal pakkes, informasjon om bestillingene skal sendes til mottakerne, faktura skal fylles ut pluss pluss pluss.

Det er kjempegøy å ha det travelt bare en vet hvilken ende en skal begynne i. Slik som jeg har det nå, gjør jeg en mengde ting samtidig og da har jeg den gode tendensen til å bli totalt forvirret og bare setter meg ned i sofaen med et spørrende blikk og forsøker å samle tankene. Jeg er nødt til å sette opp en arbeidsplan for dagene fremover ellers går det ikke.

Jeg er hvertfall utrolig lettet at disse smykkedelene har ankommet. Jeg blir veldig lett stresset når ting ikke går etter planen og slik som situasjonen har vært den siste uken, har jeg revet meg ganske mye i håret. Jeg gleder meg til å bli ferdig med reveprosjektet slik at jeg kan prioritere andre ting fremover.



Dere som ikke har oppgitt kontaktinformasjon: 
Kan dere være så snill å oppgi mailadressen/mobilnr til meg på pm på facebook, eller sende den via mail til meg. Se under "Kontakt" på bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.