torsdag 13. november 2014

Kronisk stress...

Endelig er jeg ferdig med å sette perlene på sølvrevene. Det var deilig å bli ferdig med den siste. Nå er det gullrevene det skal festes perler på samt kjeder. Jeg er tom for sølvfargete kjeder, men det kommer en liten ladning en av dagene, så da skal sølvrevene bli ferdige.

Det som IKKE er gøy og som stresser meg ganske mye, er at de hvite lampwork-revene ikke har vist seg. De ble bestilt 6. oktober fra leverandøren i Kina og på trackingen får jeg melding om at pakken er i transit, men det har ikke vært bevegelse på transiten på lenge og jeg frykter nå at jeg må bestille disse på nytt igjen. Dette betyr at de som har bestilt disse smykkene, ikke vil få de til jul da det er over en måneds leveringstid fra leverandøren.

Det er jo merkelig at når det er noe det haster med å få i hus, er det alltid forsinkelser eller at leveransen uteblir. Jeg har bestemt meg for å etterlyse denne sendingen på mandag hvis den ikke har dukket opp til da.

Jeg håper bare at det ikke vil skape problemer for dere som har bestilt disse.

Jeg skal holde dere orientert når det gjelder disse smykkene.

Vi får trøste oss med at det er håp i hengende snøre.

Tror jeg...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.