onsdag 26. november 2014

I Full Gang

Så er jeg endelig igang med å sende ut betalingsinformasjon til dem som har kjøpt revesmykkene. Det er virkelig godt å komme igang med dette. Noen av de som har bestilt, hadde jeg feil mail-adresse på og det var litt av et detektiv-arbeid å spore opp den riktige personen. Facebook var ikke brukende til dette da det var flere brukere med samme navn, men ved hjelp av Google, GuleSider og litt logisk sans, tror jeg at jeg har klart å finne frem til de riktige personene.

Ikke særlig gøy
Det som ikke er noe artig, er at jeg mangler kontaktinformasjon på nesten halvparten av forhåndsbestillingene. Jeg har annonsert og annonsert både på MV sin facebook-side, DBN samt ved ¨semde pm til disse på facebook. Det er bare noen få som har reagert og nå kan jeg ikke gjøre annet enn å vente på purringer. Det betyr at de kanskje ikke får smykkene til det tidspunktet som jeg lovet.

Slikt er utrolig trasig og ikke morsomt for noen av partene, men jeg har gjort alt jeg kan. Jeg vil ikke gå ut med navn på de jeg savner da jeg ikke synes at slik etterlysning skal være offentlig.

Hvis jeg ikke hører noe fra dem i desember, kommer smykkene til å bli lagt ut for salg igjen utpå nyåret.

Brukket håndledd
Stakkars, stakkars mammaen min. Mens jeg skriver dette, er hun på sykehuset for å få fikset på et brukket håndledd. Hun hadde sklidd og falt. Dette resulterte i et komplisert brudd. Også akkurat nå før jul da. På denne tiden har man faktisk ikke tid til å bryte noe som helst da det er utrolig mye som skal gjøres.

Jeg sliter med dårlig samvittighet og føler meg som en egoistisk datter siden jeg pt ikke kan reise inn og hjelpe henne. Jeg MÅ få sendt ut smykkene som er bestilt. Jeg har også endel andre smykker som kunder har bestilt før jul. Jeg har 10 bestillinger på juletre-smykke som er delvis ferdige. Cabochonene er laget og skal nå bare limes inn i rammene, så er de klare til å bli sendt.

Jeg håper virkelig at det er noen der ute som kan hjelpe den snille mammaen min med litt husarbeid, handling samt kattene. Jeg skal jo avlive den eldste katten nå, men må vente på at DHL skal levere en pakke til meg. Jeg har fått beskjed om at den er kjørt ut fra leverandøren i Kina og forhåpentligvis vil det ikke ta så mange dager før jeg har den her.

Pakken inneholder 20 lampwork-rever, så til neste år blir det en ny runde med DBN prosjektet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.